خرید شارژ همراه اول
شارژ فروشی به همراه پرداخت قبوض
خرید شارژ همراه اول
12 تير 1393برچسب:, ساعت 17:33 | نوشته ‌شده به دست مستر شارژ | ( )

حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست ، خداوند در هر حضوری رازی نهاده است ، خوشا آن روز که دریابیم راز این حضورها را . تو طراوت باران ، تو سخاوت زمینی ، تو کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی . عشق رخ یار بر من زار مگیر ، بر خسته دلات رند خمار مگیر ، صوفی چو تو رسم رهروان می دانی ، بر مردم رند نکته بسیار مگیر . (حافظ) عمریست که ویران شده ام ، ساکت و سرد و پریشان شده ام ، تا تو آیی و مرا دریابی ، من اسیر شب طوفان شده ام . دوست داشتن همیشه گفتن نیست ، گاه سکوت است و گاه انتظار . متهم ردیف ۱ منم که از تو مستم ، اینجا کنار مرده ها نشستم ، جرم من اینه که چشام ، سایه ات رو قاب گرفتن ، روی پوست شب ، اسم تو رو خالکوبی کرده دستم . خرید شارژ همراه اول در روزهای بارانی چتر الگوی فداکاری است ، پس چتری باش برای آنکه دوستش داری . کاش ماه می دانست از این همه ستاره و سیاره تنها یکی مشتری است . شادی بهانه ای برای زندگیست ، تمام لحظه هایت سرشار از این بهانه .



نظرات شما عزیزان:

ایرانمنش
ساعت7:59---5 شهريور 1393
سلام . وبلاگ قشنگی داری و قلم و دست نوشته هایت هم زیباست . سپاس. اگه دوست داشتی من رو لینک کن و به من سر بزن و کلیپ وبم رو هم ببین . فکر کنم مطالبش رو می پسندی .ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
دیگر موارد